Weer veilig in het brabandse Nuenen !

1 februari 2010 - Nuenen, Nederland

Ik zaterdag weer veilig in Nuenen aangekomen en inmiddels mijn rugzak weer uitgepakt. Moet nog wel wennen aan de kou, de vele sneeuw en aan de zes uur tijdsverschil. ;-) Ik heb een mooie reis achter de rug in het mooie Vietnam. Helaas weet de lokale bevolking deze schoonheid niet zo goed te waarderen en gaan ze in de toekomst nog een groot probleem krijgen met de gevolgen van hun huidige gedrag. Afval wordt nu overal neer gegooid of opgestookt, olie en benzine loopt zo het milieu in en de zee zijn ze aan het leeg vissen. Erg jammer om dit te zien, de regering is wel bezig met campagnes maar heeft géén grip om de huidige cultuur. Er zal een een cultuur omslag nodig zijn die waarschijnlijk nog wel vele jaren op zich laat wachten. Erg jammer.

Ik vond het erg leuk om jullie middels deze website een beetje op de hoogte te houden van mijn doen en laten in Vietnam. Nog leuker was het om de vele reactie's van jullie te lezen.

Nu snel mijn bedje uit, want het normale leven gaat weer van start, zo naar mijn werk en dan vanavond gelijk weer naar een cursus voor de brandweer. Als ik dat maar vol ga houden met mijn 'jetlag' ;-)

BEDANKT VOOR HET MEELEVEN EN DE VELE LEUKE REACTIES.

Groetjes, Dimitry

1. Fam. Lasaroms:
    Ha Dimitry,

Het was inderdaad leuk om al je avonturen te lezen. Schitterende reis heb je gehad!! We horen de verhalen over twee weken wel, dan zijn we weer in het Nuenense.
    Zeker vroeg op vanochtend?? Of staat je pieper nog uit?

Groeten,

Johan
  2. anuschka:
    1 februari 2010
    fijn dat je het leuk hebt gehad
    heb je wel gemist
    maar zo was je er af en toe toch nog
    xxxjes
  3. kim:
    1 februari 2010
    hey dimitry!! Fuhn te horen dat je t zo leuk hebt gehad!!! Ik moet nog alles terug gaan lezen...ik heb weken zonder internet gezeten, kon alleen even snel checken op mn werk, helaas niet lang genoeg om je verhalen te lezen :( maar aangezien ik nu door de griep geveld in bed lig...EN!!! weer internet heb..kan ik je reis nog even inhalen!! Dikke kus kim
  4. piet de wit:
    3 februari 2010
    wij zijn heel blij dat je weer heelhuids terug bent
    je zult zien dat je op deze reis nog jaren terug kijkt,dat heb ik nu nog met nieuwguinea indie en afrika geweldig super veel liefs en vlug tot ziens.
    gerry en piet.